fbpx
  • princessa kokosowa przepis

    Fit zdrowa wersja – przepis – PRINCESSA KOKOSOWA

    Princessa kokosowa Składniki serek homogenizowany Pilos wafle ryżowe mleko kokosowe wiórki kokosowe słodzik u mnie: erytrytol białko w proszku – biała czekolada olej kokosowy Sposób wykonania MASA: Do miski należy dodać 3 łyżki serka, następnie pokruszone wafle ryżowe. Teraz czas na 3 łyżeczki mleka kokosowego. Dodać 5 łyżeczek wiórek kokosowych. Wszystko dokładnie wymieszać.  Jeżeli masa jest zbyt lepka, należy dodać pokruszonego wafla ryżowego, jeśli zbyt twarda, dodać łyżeczkę mleka kokosowego.  Wymieszać dokładnie i dodać do smaku słodzika- u mnie erytrytol. Dodałam go jednak na oko.  Uformować batoniki w ulubionym kształcie. POLEWA: Rozpuścić w kąpieli wodnej 2 łyżki oleju kokosowego. Następnie dodawać odżywki białkowej do uzyskania odpowiedniej konsystencji polewy.  Szybko polać…

  • pomysł na plan treningowy

    Treningi! Jak ogarnąć swój plan treningowy, żeby to miało sens?

    Jak ułożyć odpowiedni plan treningowy? Nie chcę Was martwić, ale dobry plan treningowy to niestety podstawa działania. Trenując nawet 5 razy w tygodniu, ale wykonując przypadkowe ćwiczenia, które przyjdą nam do głowy, nigdy nie uzyskamy wymarzonych efektów  Jedyne co, to zwiększymy prawdopodobieństwo wystąpienia przetrenowania, chronicznego zmęczenia, przypadkowych urazów… a także spadku motywacji.  Jak sobie to wszystko ogarnąć i jak ułożyć dobry plan treningowy, tak żeby miał sens? Udowodnię Wam, że to wcale nie jest takie skomplikowane, jak się Wam wydaje.  Dobra, to zacznijmy tak. Jest wiele metod programowania treningowego ( o tym napiszę kiedyś, bo to temat dla bardziej zaawansowanych) oraz zasad, które stosuje się przy układaniu optymalnych planów treningowych.…