fbpx
sposób na utratę tkanki tłuszczowej

Najskuteczniejszy i przetestowany sposób na utratę tkanki tłuszczowej!

Jakie sposoby wpływają na utratę tkanki tłuszczowej?

W Internecie krąży tyle sprzecznych treści o sposobach, jak się odchudzać, jak przeprowadzić redukcję. Możesz oszaleć od nadmiaru informacji. Jako dietetyczka i trenerka przedstawię Ci 5 skutecznych porad o tym, jak poradzić sobie z pozbyciem nadmiarowej tkanki tłuszczowej raz na zawsze! Jakich rezultatów możesz oczekiwać po zastosowaniu powyższych metod?

Tutaj pisałam o tym, jak skutecznie zacząć odchudzanie!

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jeśli masz problem z nadmiarowymi kilogramami i chcesz wreszcie raz na zawsze się ich pozbyć, schudnąć bez efektu jojo to mam na to sposób. Przeprowadź swoją metamorfozę w najskuteczniejszy i przetestowany sposób, bez porażek, tak jak zrobiłam to ja kilka lat temu. 

metamorfoza audreybbb

Ile powinnaś jeść kalorii?

Nie wiesz, ile powinnaś jeść, aby schudnąć? Najłatwiejszym rozwiązaniem będzie zastosowanie kalkulatora kalorii, który możesz znaleźć w Internecie. Dzięki niemu łatwo obliczysz, ile kalorii powinnaś jeść, aby schudnąć. Następnie ściągasz aplikację do liczenia kalorii typu FatSecret, MyFitnessPall czy inną i zaczynasz ważyć produkty i podliczać w aplikacji.

Odpowiednia ilość białka w diecie

Jesteś ciągle głodna jedząc mało? Non stop myślisz o jedzeniu? Tu idealnym rozwiązaniem będzie zwiększenie ilości dostarczanego białka w posiłkach. Zapewni Ci to sytość, pozwoli nie podjadać pomiędzy posiłkami. Źródłem białka są chude mięska, ryby, owoce morza, nabiał, ale też warzywa strączkowe. Pamiętaj, aby do każdego posiłku dodawać również zdrowe tłuszcze. Najlepiej w postaci olejów tłoczonych na zimno np. olej lniany, orzechów, nasion, czy tłustych ryb.

Aktywność spontaniczna

Jesz mało, a nie chudniesz? Wydaje Ci się, że spalasz ogrom kalorii, a wcale tak nie jest? Praca przed komputerem, odpoczynek przed telewizorem, wstajesz tylko, kiedy musisz zrobić coś do jedzenia. Zmień swój nawyk, ustaw budzik w telefonie na co godzinę i zrób 200 kroków po mieszkaniu. To naprawdę pomaga. Zwiększa ilość spalanych kalorii podczas aktywności poza wysiłkowej i powiększa Twój deficyt. Sam trening w zależności od tego jaki wykonujesz, może spalać naprawdę mało kalorii, więc bardzo łatwo jest je nadrobić jedząc więcej.

Jeśli właśnie zdecydowałaś się wziąć za siebie i potrzebujesz pomocy, napisz do mnie, aby umówić się na bezpłatną konsultację lub zadzwoń 603579993 i umówimy się na konsultację.

Słodycze i fast-foody

Kochasz słodycze i fast-foody? Nie wyobrażasz sobie bez nich życia? Normalne, sama lubię wyjść do restauracji i zjeść coś dobrego. Ważne jest mentalne podejście do zdrowego jedzenia. Nigdy nie wytrzymasz na restrykcyjnej diecie, którą musisz przestrzegać w 100%. Rozpisując jadłospisy swoim klientom, którzy zaczynają swoją przygodę z fit światem, dodaje zdrowe wersje fast-foodów i słodyczy. To często zmienia ich mentalne podejście do diety. Uczą się stosować zamienniki dań w sytuacji wyjścia ze znajomymi, czy chęci zjedzenia czekolady. Przez to nie czują, że są na diecie.

Dastarczaj mniej kalorii, niż Twój organizm potrzebuje

Nie masz czasu na gotowanie i ćwiczenia? Pamiętaj, chudnie się wtedy, gdy dostarczasz mniej energii niż Twój organizm potrzebuje każdego dnia. Najważniejsze jest to co jesz, aktywność jest narzędziem, które zwiększa Twój deficyt. Gotowanie jest najważniejsze, a tu już potrzebna jest organizacja, szczególnie przy braku czasu. Mam klientów, którzy w niedziele wieczór, przygotowują posiłki i półprodukty na cały tydzień, ponieważ brakuje im czasu. Pamiętaj, że przygotowując dla Ciebie jadłospis, skupiam się na daniach bardzo szybkich, bo sama nienawidzę marnować czasu w kuchni. Sprawdź przykładowy jadłospis klikając tu.

Jeśli właśnie podjęłaś decyzję o swojej przemianie zobacz, jak zrobili to moi klienci.

Karol 30 kilogramów

karol metamorfoza

Natalia 15 kilogramów

matamorfoza natalia

Możesz również zobaczyć co Natalia powiedziała o współpracy ze mną.

Dlaczego warto pracować ze mną?

Pomogłam

0
podopiecznych

Razem zrzuciliśmy

0
kilogramów

Pozbyliśmy się

0
centymetrów w obwodach

Jestem trenerką personalną i doradcą ds. żywienia od 5 lat. 5 lat zbierałam doświadczenie, poszerzałam swoją wiedze, abym potrafiła pomóc każdemu. Tu możesz przeczytać więcej o mnie.

Pomogłam ponad 3000 osób, którym zmieniłam podejście do zdrowego trybu życia i aktywności. w swojej pracy stawiam na jakość na najwyższym poziomie. Nie pracuje jak inni trenerzy, u mnie klient jest na pierwszym miejscu. 

Sama przeszłam drogę zmiany, dlatego wiem z jakimi problemami Ty się mierzysz. Byłam na Twoim miejscu, dlatego wiem, jak to zmienić. W mojej metamorfozie z wagi 65 kg (1 zdjęcie) zeszłam do 52 kg, potem do 58 kg (drugie zdjęcie), ale co najważniejsze przebudowałam swoją sylwetkę. To była ciężka 10 letnia droga, do tego co udało mi się osiągnąć.

metamorfoza efekt przed
metamorfoza efekt po

Wdrażając te wskazówki, jesteś na dobrej drodze, aby schudnąć raz na zawsze. Nigdy nie będziesz musiała się zastanawiać nad skutecznością znalezionych w Internecie sposobów na odchudzanie. Jeśli potrzebujesz osoby, która Ci w tym pomoże i zajmie się Twoim planem działania, a jednocześnie oczekujesz uzyskać jak najszybsze rezultaty, chętnie Ci pomogę. Napisz do mnie. Albo zadzwoń 603579993, aby umówić się na konsultację. 

 

 

Podobał Ci się ten wpis? Możesz go udostępnić, aby przeczytali inni.

Dołącz do FacebookaInstagramaPaintresta, aby być na bieżąco z nowościami

 
sprzęt na siłowni, sztangielka, hantel

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *